Tuesday 27 March 2012

cuti pun busy =="

assalamulaikum! slamat petang readers sumua ^_^ hope korang sihat n happy2 je hari nie.....
yup! today 27 March 2012,hari nie aku cuti 1 kje....makne nye aku de la masa ckit nk rehat...hehe...
yela kn....selalunye dapat tito 2 3 jam jew 1 hari.....but today,aku tito sampai xleh nak tito da....sampai matahari da tegak baru aku bangun...xpe,sekali skala jew kn... :)

malam tadi balik jew kje kul 1,aku sampai uma,aku mandi then lepak2 jap depan tv ngan mama aku...agak2 dlam kul 2pagi aku dah dengar da tilam panggil nama aku...so aku pn g la sleep.....ingt nak kol die <3 nak jadi monkey jap,bergayut la kn....tp cam cian la pulak nk kejut die.....so pk punye pk trus aku terlelap.....bagun2 je dah kul 1130pagi....walaweh~ syok glew tito xde gangguan nie...klau x,kul 630 da bgun da siap2 g kje..haha....


bangun2 jew tito aku pn tgok la sekeliling aku....huh! cam sarang tikus da aku tgok bilik aku nie....rimas la pulak rasa nye...yela,aku asyik busy kje je kan...mana la ade masa nk kemas2 bilik nie.....aku tau blik uma tito je....so,memandang kn aku de masa ckit sbelum masuk kje kul 5 petang t aku pn kemas la blik tu,punye la besepah blik tu aku cakap ko,2 jam lebih baru siap kemas....dasyat kn..huhu.....kemas punye kemas tetibe aku teringat yg aku belum ag bank in kan cek....adoyai,tgok jam da kul 2:30 da....kul 4pm bank da xleh msuk...aku pn pe ag,rushing la kn,siap2 mcm superman *tp xde la lju mcm superman tukar baju dalam pondok telefon tu de kn,agak2 la...haha*

dah siap jew aku trus merempit naik RXZ aku nk g ke bank....tetibe on the way tu aku teringat yg mto x bayar la...hmm...aku pn singgah jap g kdai mto,g bayar...shing! trbang wet aku RM150..haha...pastu alang2 tu aku tukar mentol depan mto aku nie...coz terbakar smalam...cam kura2 aku bwk mto blik kje malam td coz x nampak jalan.....yela,jlan tu xde lampu,ni yg pas nie aku nk request kt krajaan suh pasang lampu bnyk2 kt tepi2 jalan tu...hehe....da siap jew mto tu aku pn g la bank...nsib baik la sempat kn...klau x bergaji la aku nnt..hehe...


da kemas blik,da bayar n repair mto,dah g bank in cek tp 1 jew blom....aku belum mkn...punye la busy, sampai mkn pn lupe...hehe..so sbelum g kje,aku pn g la mkn dlu...n now,aku kt hotel la....kt depan pc,ngah taip entry nie utk korang read....hmm...xtau da nk taip pe....blurr pulak tetibe....xpe la...ni je la kot nk story...tata geng! thx cox read ^_^

No comments:

Post a Comment