Saturday 8 September 2012

proud to be me ^_^



assalamulaikum...hye readers! huh...keletihan...aku actualy baru balik dari kenduri kekanda aku nie...tahniah diucapkan to MOHD BADRUL & NOOR LIANA.....selamat pengantin baru....harap rumahtangga kowg kekal sampai syurga ok! (picture wedding dowg nnt aku upload k...internet lembab glew now) = ="

ha! tu lagu perfect tu akan jadi lagu background blog aku....amacam? ok x? hehe...da lme da pn minat lagu nie....tah la....lagu nie mengingat kn aku mcm2 hal....its always make me smile.....
lagu nie wat aku x peduli ngan owg sekeliling aku,x peduli ngan pe yg owg lain ade,pe yg owg lain ckp, yg penting aku bersyukur n happy ngan pe yg aku ada.....TAK PERLU JADI OWG LAIN,JUST BE MYSELF....xde 1 makhluk pn dlm dunia nie yg sempurna...so,bangga la jadi dri cdiri...chilll~ tata.. ^_^


p/s:------------->

No comments:

Post a Comment