Saturday 15 September 2012

Selamat hari malaysia and ????

Assalamualaikum Malaysia! (sume boleh jwp salam tu,x kisah la kowg bukan dari malaysia pn,kowg PATI ke,warga nepal ke,banglades ke,indon ke,siam ke,boleh je jwp,asal kan Islam...hehe) so,how ur day? Ok? Sihat? Hapy? Klau sihat tu alhamdulillah n hope jgn lupe bersyukur k...Allah da bg sihat,epy pn x rti nk syukur,ni mkn die nnt! *tunjuk kaki* hehe... =p
And klau x sihat tu bwk2 la g klinik ke,dukun ke,tabib ke,mana2 je la yg bersesuaian ngan tmpt kowg..yela..xkn kowg ada kt atas gunung everest aku suh g klinik kn..ne lak nk dtg nye klinik kt atas gunung tu kn,agak2 la kn..huhu...


Uish! Ape ko merepek nie setan!! *talk to myself* da2,actualy today I want to tell u about hictoric event that happen in my country n my life..*cewah! Speaking london lagi!* hehe...to all MALAYSIAN,aku ucapkan SELAMAT HARI MALAYSIA! semoga negara kita nie maintain aman damai,insyaAllah...*walaupun sbenarnye xde la aman damai mne pn kn* tp kre ok la nie,negara kita da la berbilang kaum,ada bnyk agama,adat n tradisi msing2...tp kami tetap ok jew,tu la unik nye malaysia nie...xde la perang2 bagai kn sesama kami...*stakat nie la*...



Ok...bende yg best hari nie lak yg berlaku dlm idup aku,walaupn x melibat kan sume rakyat Malaysia cam hari malaysia tu tp sgt2 la bermakne n memberikan kesan yg sgt2 mendalam kt aku ialah....jeng! Jeng! Jeng!
AKU NGAN DIA DAH CKUP SETAHUN! yahoo!! *ayat asal bole nk dramatik glew kn cam slot samarinda kt tv3 tu...hahaha*




16 SEPTEMBER 2011...tu lah tarikh keramat dlm idup aku ngan die...hehe...tu tarikh ktowg couple...sbenar nye tarikh tu x tepat pn,tah betul tah x ktowg bercinta time tu,tp yg pasti sbelum tu pn aku ngan die da mmg rapat,mcm owg bercinta jew....da start rse syg pe sume,tp atas sbb n alasan tertentu,walaupn die tau aku suke die,aku pn tau die syg aku,kami x dpt bersama....*tgok tu,ayat cam drama ag ==" ) tp tah mcm ne,kami akhir nye wat kputusan utk go gak hbgn tu and....ni la hasil nye...kami da setahun! Hehe...alaa..mest kowg pk kn...bru setahun pn nk kecoh2..owg lain da 4 5 tahun wat relax je kn....anda kne paham...kami nie asalnye cinta muka buku je tau...alaa..cam najwa latif nyanyi tu la...hehe...da la msing2 jauh...ingt sng ke nk stay hbgn jarak jauh nie....ssh wa ckp lu....jumpe pn ssh tau....da la rindu...sng ckp mmg x best la cinta jarak jauh nie....TAPI!! Kami berjaya wat cinta kami nie best je...walaupn jauh dimata,tp kt aty hari2 je date...hahaha...walaupn rindu,tp now da moden,bole chat,bole txt,boleh kol....so no problem la...insyaAllah...kami mampu...hehehe sbb tu aku kecoh2 nie,sbb cinta kami unik...x sangka lak bole tahan lme nie....cam pelik jew...tp berkat kesabaran,kepercayaan,kami yakin kami mampu...doakan kami ye.....^_^


P/s: happy annivesary syg <3
http://farahamzah96.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment